SharePoint Meeting Manager 1.0
Kategória programu:
Kancelária a podnikanie > Riadenie projektov
Operačný systém:
WinXP, Windows2003, Windows Vista Starter, Windows Vista Home Basic, Windows Vista Home Premium, Windows Vista Business, Windows Vista Enterprise, Windows Vista Ultimate, Windows Vista Home Basic x64, Windows Vista Home Premium x64, Windows Vista Business x64, Windows Vista Enterprise x64, Windows Vista Ultimate x64
Krátky popis k programu SharePoint Meeting Manager:
Teraz máte možnosť stiahnuť si softvér SharePoint Meeting Manager vo verzií 1.0 od autora Layer 2 GmbH. Stiahnutie je samozrejme zadarmo, bez nejakých skrytých poplatkov. Popis programu SharePoint Meeting Manager je v anglickom jazyku, ale pod ním sa nachádza aj orientačný preklad v slovenskom jazyku. Ospravedlňujeme sa, ale tento preklad je značne nedokonalý. Bol totiž vytvorený automatickým prekladačom. Použili sme ho preto, aby aj ľudia, ktorí nemajú dobrú znalosť anglického jazyka mali predstavu na čo slúži softvér SharePoint Meeting Manager ..
Popis od autora programu - Layer 2 GmbH v anglickom jazyku:
Improved SharePoint Meeting Workspace template, that covers the complete meeting life-cycle before, during and after a meeting:
#Planning for the meeting: Setting the meeting time and place using Outlook and / or SharePoint, inviting attendees, defining required and optional attendees, define the attendee role (Organizer, Attendee, Minute Taker), rescheduling notifications, tracking attendee responses, defining the agenda, collecting and providing materials that will be required during the meeting centrally managed with versioning, notifications and workflow.
#Facilitating the meeting: Verifying attendance, following the agenda, presenting materials, recording decisions, tracking action items that are identified.
#Post-meeting follow-up: Assure compliance (e.g. set some materials to read-only), creating and publishing post-meeting materials such as meeting minutes with custom fields, design and function, managing meeting minute approval workflow and action items workflow.
The feature comes with customizable meeting minutes templates based on WordML, minutes are sent automatically, role-based permissions, additional libraries, lists and fields, centrally managed meeting materials library, improved notifications across SharePoint and/or Outlook, improved meeting compliance, action item workflow and much more...
It's a real time saver and a must-have for everyone, that often has to manage meetings in SharePoint and/or Outlook.
The feature comes with a robust installer to allow it to be easily deployed within any SharePoint environment, including farms.
It is available for SharePoint starting with WSS 3.0 and MOSS 2007.
Orientačný Slovenský preklad popisu programu:
Vylepšené SharePoint stretnutí šablónu, ktorá sa vzťahuje na kompletnú zasadnutí život-cyklus pred, počas a po stretnutí: # Plánovanie stretnutia: Nastavenie času a miesta stretnutia pomocou aplikácie Outlook a / alebo služby SharePoint, pozvanie účastníkov, definovanie povinných a nepovinných účastníkov, vymedziť úlohy účastníka (Organizátor, účastníka, Takerom Minute), oznámenie o splátkovom kalendári, sledovanie účastníkov odpovedí, definovanie programu, zhromažďovanie a poskytovanie materiálov, ktoré bude treba počas stretnutia s centrálne riadené oznámenia verziovanie a workflow. # Uľahčenie stretnutia: Overenie dochádzku, po pojednávaní, prezentácie materiálov, nahrávanie rozhodnutie, sledovanie akcie položky, ktoré sú určené. # Post-stretnutie Follow-up: Zabezpečenie zhody (napr. nastaviť niektoré materiály do read-only), vytváranie a publikovanie post-stretnutia materiálov, ako je stretnutie minút s vlastnou polia, dizajn a funkcie, riadenie zasadnutí minútu schvaľovacie workflow a akcie položky workflow. Táto funkcia je dodávaný s upraviteľnými zápisy z porád šablóny založenej na WordML, sú minúty poslal automaticky, role-na základe oprávnenia, ďalšie knižnice, zoznamy a polia, centrálne riadenej stretnutia knižnicu materiálov, zlepšenie oznámenia cez SharePoint a / alebo Outlook, lepší súlad stretnutia, akcie položky workflow a oveľa viac ... Je to v reálnom čase displeja a musia-mať pre každého, ktorý sa často musí riadiť konanie v SharePoint a / alebo Outlook. Táto funkcia je dodávaný s robustnou inštalátor, aby mohol byť nasadený do akéhokoľvek prostredia SharePoint, vrátane fariem. Je k dispozícii pre SharePoint, počnúc WSS 3.0 a MOSS 2007.
Sťahujte tu: SharePoint Meeting Manager 1.0
Ak sa Vám nedarí stiahnuť tento program, prosím s kliknite sem a nahláste nefunkčný odkaz.
WorkOrder TS 0.5.3Novinka
WorkOrder TS allows you to track tickets for small to multi-branch businesses.
Orientačný preklad: WorkOrder TS umožňuje sledovať vstupenky pre malé podniky s viac-vetvu.
Automatic Doctors Calls with Excel 2.12Novinka
Automatically schedule up to 25 doctors to 10 daily for a year with Excel.
Orientačný preklad: Automaticky naplánovať až 25 lekári 10 denné rok s programom Excel.
12 Hour Schedules for 6 Days a Week 2Novinka
Templates for 12 hour shifts covering 1, 2 & 3 shifts a day for 6 days a week.
Orientačný preklad: Šablóny pre 12 hodinových smenách vzťahujúca 1, 2 a 3 smeny denne počas 6 dní v týždni.
II_WorkProject 5.0Novinka
Track and record project time
Orientačný preklad: Sledovať a zaznamenávať čas projektu
ClockIt: Easy Schedule Creator 6.8.4Novinka
This program is a fast and easy to use employee scheduling software.
Orientačný preklad: Tento program je rýchle a jednoduché použitie zamestnanca, plánovanie softvér.
Essential Outsourcing Process Series 1.0Novinka
Group of excel spreadsheets organizing outsourcing tasks and prospects.
Orientačný preklad: Skupina Excel organizovanie outsourcing úlohy a perspektívy.
XLProject 2.0Novinka
Create a gantt chart in MS Excel easily
Orientačný preklad: Vytvorenie Ganttovho diagramu v MS Excel ľahko
Rotating Shift Schedules for Your People 5.24Novinka
Rotating or Fixed Shift Schedules for 10 People for 52 Weeks with Excel.
Orientačný preklad: Rotačné alebo pevné Shift poriadky pre 10 osôb po dobu 52 týždňov s aplikáciou Excel.
Online Time 2.1Novinka
Time and expense tracking for consultants and custom manufacturing.
Orientačný preklad: Sledovanie času a nákladov pre konzultantov a zákazkovú výrobu.