Pimero 2010.R5
Kategória programu:
Kancelária a podnikanie > Kalendáre
Operačný systém:
WinXP, WinVista, WinVista x64, Win7 x32, Win7 x64, Windows2003, Windows Vista Ultimate, Windows Vista Ultimate x64, Windows Vista Starter, Windows Vista Home Basic, Windows Vista Home Premium, Windows Vista Business, Windows Vista Enterprise, Windows Vista Home Basic x64, Windows Vista Home Premium x64, Windows Vista Business x64, Windows Vista Enterprise x64
Krátky popis k programu Pimero:
Teraz máte možnosť stiahnuť si softvér Pimero vo verzií 2010.R5 od autora soft-evolution. Stiahnutie je samozrejme zadarmo, bez nejakých skrytých poplatkov. Popis programu Pimero je v anglickom jazyku, ale pod ním sa nachádza aj orientačný preklad v slovenskom jazyku. Ospravedlňujeme sa, ale tento preklad je značne nedokonalý. Bol totiž vytvorený automatickým prekladačom. Použili sme ho preto, aby aj ľudia, ktorí nemajú dobrú znalosť anglického jazyka mali predstavu na čo slúži softvér Pimero ..
Popis od autora programu - soft-evolution v anglickom jazyku:
Working as part of your team, Pimero is a convenient appointment calendar, contact list manager and email client - the ideal companion for small teams and individuals. If you are on the road frequently, work with several computers or bring together several people into a team, Pimero offers you unique benefits in appointment scheduling.
With its automatic synchronization, based on Microsoft SyncFramework technology, you need not give a second thought to how you maintain your appointments up-to-date. Every computer which runs Pimero synchronizes automatically with all other computers in the network. Take your notebook with appointments and task list on trips - regardless of what you change whilst on the road, it will synchronize with what has changed in the meantime in the office or at home as soon as you re-connect to the network.
Synchronization works in both directions. If you often work in different places, you always have access to your personal login from all computers in the network. This means that you have your information readily available - anywhere, anytime.
With its multi-user capabilities, you have the perfect tool for team-work. Display the appointments and task lists of colleagues, employees and friends next to one another - easily and clearly. Use the Team Meeting Finder to find available times for several users and specify who may enter and see other's information. Protect your private domain with private entries which only you can read, irrespective of any other settings.
Select between several entry categories and maintain a clear overview at all times.
Other features: Skype support, Import for Microsoft Outlook, vCard (.vcf) and iCalendar (.ics), Custom Fields for your contacts and tasks.
New in 2010 R5: Google / Android synchronization
New in 2010 R4: Support for iPhone synchronization
Orientačný Slovenský preklad popisu programu:
Pracovať ako súčasť vášho tímu, Pimero je príhodná vymenovanie kalendár, zoznam kontaktov manažér a e-mailového klienta - ideálny spoločník pre malé tímy a jednotlivcov. Ak ste na cestách často, pracovať s niekoľkými počítačmi alebo spoja niekoľko ľudí do tímu, Pimero vám ponúka jedinečné výhody v plánovanie schôdzok. S automatickú synchronizáciu, založené na technológii Microsoft SyncFramework, nemusíte dať druhý myslel, ako si udržať si svoje stretnutia sa-to-data. Každý počítač, ktorý beží Pimero synchronizuje automaticky všetky ostatné počítače v sieti. Vezmite si notebook s udalostí a zoznam úloh na výlety - bez ohľadu na to, čo zmeniť, zatiaľ čo na ceste, bude synchronizovať s tým, čo sa zmenilo v medziobdobí v kancelárii alebo doma, akonáhle si na re-pripojenie k sieti. Synchronizácia funguje v oboch smeroch. Ak často pracujú na rôznych miestach, vždy budete mať prístup k svojim osobným prihlasovacie zo všetkých počítačov v sieti. To znamená, že máte informácie ľahko dostupné - kdekoľvek a kedykoľvek. So svojím multi-user schopnosti, máte ideálny nástroj pre tímovú prácu-. Zobrazenie schôdzok a úloh zoznamy spolupracovníkov, zamestnancov a priateľov vedľa seba - jednoducho a jasne. Použite tím schôdze Finder nájsť dostupné časy pre niekoľko užívateľov a špecifikovať, kto môže vstúpiť a vidieť iné informačné. Chráňte svoje súkromie s vlastnou záznamy, ktoré len môžete čítať, bez ohľadu na akékoľvek ďalšie nastavenia. Vybrať medzi niekoľkými vstupu kategórií a udržiavať jasný prehľad za všetkých okolností. Ďalšie funkcie: (. VCF) (. Ics) Skype podpora, Import pre Microsoft Outlook, vCard a iCalendar, vlastné pole pre svoje kontakty a úlohy. Nové v roku 2010 R5: Google / Android synchronizácia Nové R4 v roku 2010: Podpora pre synchronizáciu iPhone
Sťahujte tu: Pimero 2010.R5
Ak sa Vám nedarí stiahnuť tento program, prosím s kliknite sem a nahláste nefunkčný odkaz.
Barca 2.1Novinka
Email, Calendar, Planner, Notes, RSS, Contacts in a small yet powerful package
Orientačný preklad: E-mail, kalendár, Planner, poznámky, RSS, kontakty v malých ešte výkonnejšie balík
Enhilex Medical Transcription Software 3.26Novinka
A great Medical Transcription Software tool built specifically for MTs
Orientačný preklad: Veľký lekársky prepis softvérový nástroj postavený špeciálne pre MTS
Delicious Address Book 2.12Novinka
Store all of your contacts in one place!
Orientačný preklad: Uložiť všetky kontakty na jednom mieste!
Actual Planner 2.0.1Novinka
Actual Planner: keep your Schedule, Blogs and Contacts in one place
Orientačný preklad: Skutočné Planner: vaše Rozvrh, Blogy a kontakty na jednom mieste
My Timeboxing 2.01Novinka
Allocate time to your tasks and track your progress, task list for each day
Orientačný preklad: Alokovať čas na svoje úlohy a sledovať svoj pokrok, zoznam úloh pre každý deň
Active Date Manager 2.0Novinka
Handy personal information manager and daytimer software.
Orientačný preklad: Handy pre správu osobných informácií a daytimer softvér.
GG Duplicates Cleaner 1.3.1Novinka
Delete Duplicate Info in Google Contacts and Google Calendar
Orientačný preklad: Odstrániť duplicitné Info v Google Contacts a Google Kalendár
Outlook Task 1.1Novinka
Create a set of tasks from the Outlook task folder
Orientačný preklad: Vytvorte súbor úloh z priečinka úlohy programu Outlook
Scheduleview 3.0.76Novinka
Easy-to-use appointment scheduling software, easy as view and click. Sync To Web
Orientačný preklad: Easy-to-používať plánovanie schôdzok, software, jednoduché, ako zobraziť a kliknite na tlačidlo. Synchronizácia na webovej