NetSupport Servicedesk 3.0
Kategória programu:
Kancelária a podnikanie > Vzdialená plocha
Operačný systém:
Android, BlackBerry, Handheld/Mobile Other, iPhone, Linux, Mac OS X, Pocket PC, Win2000, Win7 x32, Win7 x64, Win98, WinMobile, WinOther, WinServer, WinVista, WinVista x64, WinXP, Other
Krátky popis k programu NetSupport Servicedesk:
Teraz máte možnosť stiahnuť si softvér NetSupport Servicedesk vo verzií 3.0 od autora NetSupport Ltd. Stiahnutie je samozrejme zadarmo, bez nejakých skrytých poplatkov. Popis programu NetSupport Servicedesk je v anglickom jazyku, ale pod ním sa nachádza aj orientačný preklad v slovenskom jazyku. Ospravedlňujeme sa, ale tento preklad je značne nedokonalý. Bol totiž vytvorený automatickým prekladačom. Použili sme ho preto, aby aj ľudia, ktorí nemajú dobrú znalosť anglického jazyka mali predstavu na čo slúži softvér NetSupport Servicedesk ..
Popis od autora programu - NetSupport Ltd v anglickom jazyku:
Reduce the TCO (Total Cost of Ownership) by decreasing the number of vendors you are managing, improving help desk support, enforcing configuration standards and effectively migrating to new technologies.
Track and manage licenses using the inventory and application metering functionality. Identify illegal and unused software, providing the necessary knowledge to purchase the optimum number of licenses for your enterprise.
Ensure compliance with corporate configuration standards using the software metering capability to identify and maintain standard desktop configurations and those that fall out of compliance even during server downtimes.
Plan and budget for migrations, ensuring that any desktop changes needed to support an upgrade are effected. ServiceDesk allows you to procure the components in advance, plan the work and ensure the installation team is fully prepared at the point of upgrade.
Effective Security Management for identification of missing computer assets such as CD-ROMs, memory, hard drives and even entire computer systems.
Reduce the need for costly physical inventories by removing the need to visit each desktop.
Assisting with Disaster Recovery by transferring the IT information collected by your ServiceDesk to your contingency plans, identifying where critical users and revenue related PCs are located.
Virus prevention and remedial activities are essential for any enterprise. As NetSupport ServiceDesk works independently of your e-mail server, periodic updates can be distributed to your users even during a virus crisis
Orientačný Slovenský preklad popisu programu:
Zníženie TCO (celkové náklady na vlastníctvo), znížením počtu dodávateľov riadite, zlepšenie help desk podporu, presadzovanie noriem a konfigurácie účinne sťahovať do nových technológií. Sledovanie a správu licencií pomocou inventára a aplikácie merania funkčnosti. Identifikovať nelegálny softvér a nepoužívané, poskytnúť potrebné znalosti k nákupu optimálny počet licencií pre váš podnik. Zabezpečiť dodržiavanie firemných štandardov konfigurácia pomocou softvéru merania schopnosť identifikovať a dodržiavať štandardné stolové konfigurácie, a tie, ktoré spadajú mimo dodržiavanie aj počas server prestoje. Plán a rozpočet pre migráciu, zabezpečenie toho, aby na každom pracovnom stole zmeny potrebné na podporu modernizácie budú vykonané. ServiceDesk umožňuje získať komponenty v predstihu, plán práce a zabezpečiť inštaláciu tím je plne pripravený v okamihu upgrade. Efektívne riadenie bezpečnosti pre identifikáciu chýbajúcich počítače aktív, ako sú CD-ROMy, pamäte, pevné disky a dokonca celé počítačové systémy. Znížiť potrebu nákladných fyzických inventúr tým, že odstráni potrebu navštíviť každú plochu. Pomáhať s Disaster Recovery prevodom IT informácie zhromaždené vaše ServiceDesk do pohotovostných plánov, zisťovanie, kde sú umiestnené kritické užívateľov a príjmy súvisiace s PC. Vírus prevencia a nápravné opatrenia sú nevyhnutné pre každého podniku. Ako NetSupport ServiceDesk pracuje nezávisle na váš e-mail server, môžete pravidelné aktualizácie distribuovaná používateľom aj počas krízy vírus
Sťahujte tu: NetSupport Servicedesk 3.0
Ak sa Vám nedarí stiahnuť tento program, prosím s kliknite sem a nahláste nefunkčný odkaz.
Boldcenter Operator Client .NET 4.13Novinka
Free live chat software for online sales and support teams
Orientačný preklad: Voľný live chat softvér online predaja a podporu tímov
MediaHeal for Removable Disks 1.0.0910Novinka
MediaHeal for Removable Disks restores data from corrupted optical media
Orientačný preklad: MediaHeal vymeniteľných diskov obnovuje dáta z poškodených optických médií
SRM Help Desk 2005 1.0Novinka
SRM Help Desk 2005 is an affordable, easy to use, yet full featured program
Orientačný preklad: ŠRM Help Desk 2005 je cenovo dostupné, ľahko ovládateľný ešte plne vybavený program
VerifyMyPC 2.6Novinka
Reduce technical support times from 2 hours to 5 minutes.
Orientačný preklad: Redukuje potrebu technickej podpory časy od 2 hodín do 5 minút.
Web Help Desk Software for Windows 10.0.18.3Novinka
Web based help desk software for Windows. Robust customer service desk software.
Orientačný preklad: Webový help desk softvér pre Windows. Robustný zákaznícky servis desk softvér.
ManageEngine Desktop Central 7.0Novinka
Enterprise Desktop Management,Software installation & Patch Mgmt Software
Orientačný preklad: Enterprise Desktop Management, inštalácia softvéru a Software Patch Mgmt
logonmypc 3.6Novinka
Remote control your PC at logonmypc.com even if both sides behind firewall.
Orientačný preklad: Diaľkové ovládanie počítača v logonmypc.com, aj keď obe strany za firewallom.
Instant Knowledge Base 1.10Novinka
Create custom knowledge base articles, fully searchable. Export articles as html
Orientačný preklad: Vytvorte si vlastné články znalostnej bázy, plne prehľadávateľné. Vývozné artikle ako html
RemotePass Access 5.0.0Novinka
Remote control any pc worldwide in less than 10 seconds through any firewall.
Orientačný preklad: Diaľkového ovládania akéhokoľvek pc vo svete v menej ako 10 sekúnd cez akékoľvek firewall.